12 Yıllık Görevini Genç Meslektaşlarına Devretti
12 Yıllık Görevini Genç Meslektaşlarına Devretti
M. Selim Acar, 12 yıldır büyük bir onur ve sorumlulukla yürüttüğü TMMOB Şehir Plancıları Odası Şanlıurfa İl Temsilciliği görevini genç meslektaşlarına devrettiğini açıkladı.
Yazılı bir açıklama yapan Acar, görev süresi boyunca Şanlıurfa'nın gelişimi, korunması ve geleceğe daha güçlü taşınması için ortak akıl ve dayanışma anlayışıyla çalıştıklarını belirtti. Elde edilen her kazanımda şehre duyulan sevgi ve sorumluluk bilincinin önemli payı olduğunu ifade eden Acar, görevlerin geçici, asıl olanın ise şehre ve insanlara hizmet anlayışının devam etmesi olduğunu vurguladı.
Görevi devralan genç meslektaşlarına güvendiğini dile getiren Acar, Şanlıurfa'nın daha ileri noktalara taşınacağına inandığını belirterek, bundan sonraki süreçte de ihtiyaç duyulduğunda kente katkı sunmaya ve sorumluluk almaya devam edeceğini söyledi.
Acar, açıklamasının sonunda görev süresi boyunca kendisine destek veren hemşehrilerine, çalışma arkadaşlarına ve ailesine teşekkür ederek, birlik ve beraberlik temennisinde bulundu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.