Eş Başkan Serhat Dicle İnan: “Viranşehir’i Halkımızla Birlikte Yönetiyoruz”
Eş Başkan Serhat Dicle İnan: “Viranşehir’i Halkımızla Birlikte Yönetiyoruz”
Viranşehir Belediye Eş Başkanı Serhat Dicle İnan, Ceylanpınar Caddesi’nde gerçekleştirdiği esnaf ziyaretleriyle vatandaşların nabzını tuttu.
Esnafın iş yerlerini tek tek ziyaret eden İnan, hem hayırlı işler diledi hem de kentle ilgili talep ve önerileri dinledi.
DBP İlçe Eş Başkanı Rumet Rıha Aydın, DEM Parti İlçe Eş Başkanları Adil Uğurlu ve Fatma Silgir, belediye meclis üyeleri ile parti yöneticilerinin de katıldığı ziyaretlerde, caddenin her noktasında sıcak ve samimi görüntüler yaşandı.
Esnaf ve vatandaşlarla uzun süre sohbet eden Eş Başkan Serhat Dicle İnan, Viranşehir’in geleceğini halkın görüşleri doğrultusunda şekillendirmeye devam edeceklerini belirterek, “Halkımızın sesi bizim yol haritamızdır.
Her sokağı, her caddeyi, her mahalleyi ziyaret ederek yurttaşlarımızın beklentilerini yerinde dinliyoruz.
Viranşehir’i masa başında değil, halkımızla omuz omuza yönetiyoruz” dedi.
Ziyaret sırasında esnafın dile getirdiği sorunlar, beklentiler ve çözüm önerileri not alınırken, vatandaşlar da belediye yönetiminin sahada olmasından duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Ceylanpınar Caddesi boyunca devam eden ziyaretlerde, kent yaşamının geliştirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunulurken, Eş Başkan Serhat Dicle İnan halkla kurduğu güçlü iletişim ve katılımcı belediyecilik anlayışıyla takdir topladı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.